دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران با تکیه بر قرآن و تحولی که درونشان به وجود آمد، قیام کرد و در نهایت موفق شد انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، از این رو در حال حاضر ملت ایران نماد مقاومت برای تمام مسلمان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور حجت الاسلام المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولین و شرکت کنندگان در مسابقات، در سالن نفت شهرک نفت اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) و تاکید بر لزوم وجود ارتباط تناتنگ با قرآن کریم برای مومنان، گفت: جامعه برای پیشرفت و و رسیدن به کمال، باید ارتباط خود را با قرآن حفظ کند، البته قرآنی که در کنار آن اهل بیت(علیهم السلام) باشد.

وی افزود: ملت ایران با تکیه بر قرآن و تحولی که درونشان به وجود آمد، قیام کرد و در نهایت موفق شد انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، از این رو در حال حاضر ملت ایران نماد مقاومت برای تمام مسلمان جهان است.

نمایده مردم خوزستان در ادامه با اشاره به ارتباط عمیق امام خمینی(ره) با قرآن کریم، بیان کرد: امام(ره) قیام خود را با یک آیه در اولین بیانیه خود آغاز کرد و با عمل به آن آیه به کمک مردم مؤمن ایران انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha