دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سپاه پاسداران

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن محکوم کردن موضع گیری های دولت های غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این نهاد انقلابی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«... وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَیْکُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ ۗ ...ِ» [سورة آل عمران ۱۱۹]
اما هنگامی که (دشمنان) تنها می‌شوند، از شدت خشم بر شما، سرانگشتان خود را به دندان می‌گزند؛ بگو با همین خشمی که دارید، بمیرید

دولتهای غربی عضو اتحادیه اروپا با محوریت آمریکا، زیر چتر دفاع از ارزشهای انسانی، بانیان و بدعت گذاران جهانی فرهنگ ضدیت با بشر و ستون استوار نقض ارزشهای انسانی و الهی هستند. براین اساس:
۱- متأسفانه، دولتهای وابسته و سلطه پذیر نیز بستر سلطه رانی نظام غرب را فراهم ساخته‌اند. اما در مقابل، بیداری ملتها نسبت به ماهیت وابسته دولتهای‌شان، پیوسته در حال رشد است. این رشد و تعالی در حال حاکم کردن ملتها بر سرنوشت خود است. لازمه حاکمیت مردم نیز، افول قدرتهای سلطه‌ران و استعمارگر خواهد بود.
۲- تشکیل جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی و پیشگامی سپاه پاسداران همیشه سرافراز، الگوی بسیار قوی، کارآمد و اطمینان بخشی را در جهت رشد صحیح بیداری، به دنیا عرضه کرده است. این امر سبب بغض و کینه نظام سلطه و وضع تحریمهای گوناگون علیه جبهه مقاومت و سبز پوشان سپاه شده است.

بنابر این، اقدام حاکمان غربی در تحریم سپاه پاسداران در حالی انجام می‌گیرد که اولاً: سپاه پاسداران یک مجموعه قانونی و بخشی از ماهیت ملت مستقل ایران اسلامی است و ثانیاً: تحریم سپاه، خلاف تمام قوانین و نیز تداوم جریان بدعت گذاری از سوی مدعیان فریب‌کار اتحادیه اروپا است.

برای آزادی خواهان دنیا روشن است که سپاه سرافراز پاسداران، پیوسته در حال مبارزه با تروریستهایی است که شما دولتهای غربی به وجود آوردید و در دامن مهر و محبت‌تان پروراندید.

برای منفور بودن شما دولتهای اتحادیه اروپا، همین بس که ارباب‌تان آمریکا، شهید سلیمانی، منجی بزرگی که در جان مردم جای دارد و نابود کننده دولت داعش بود را به عنوان برجسته‌ترین تروریست تبلیغ و شهادتش را طراحی و با افتخار عملی کرد و در پی آن، شما نیز رضایت‌تان را با اشتیاق به نمایش نهادید. اما در مقابل، استقبال بی سابقه و منحصر به فرد مردم ایران و عراق در تشییع پیکر مطهر فرمانده سبز پوش سپاه قدس و اظهار محبت و قدرشناسی آزادگان جهان از وی، تمام محاسبات شما خائنین به بشر و بشریت را به هم ریخت و نفرت جهانیان را بیش از پیش علیه شما برانگیخت. لذا حق دارید عصبانی شوید و از این عصبانیت دچار مرگ معنوی، روانی، فکری و اقتدار گردید.

در پایان، از مجلس شورای اسلامی قاطعانه می‌خواهیم در اقدامی متقابل، تمام ارتشهای کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تروریست شمرده و دولت و نیروهای مسلح در میدان، با معیارهای برخورد با تروریست، درس پشیمان کننده‌ای با آنان دهند.
بهمن ۱۴۰۱
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha