یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
جهادگران فجر آفرین

گفت: همایش جهادگران فجر آفرین استان هرمزگان از تشکیل دبیرخانه دائمی جهادگران فجرآفرین در استان خبر داد.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان در حاشیه برگزاری همایش جهادگران فجرآفرین که در دهه مبارک فجر برگزار شد، بیان کرد: همایش جهادگران فجرآفرین با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان، اساتید، طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری همایش، معرفی و تقدیر از گروهای تبلیغی جهادی و گروه های کارآفرین برتر بود، تصریح کرد: از بین ۳۰ گروه تبلیغی فعال در مدارس علمیه خواهران هرمزگان، از ۷ گروه تبلیغی_جهادی برگزیده و از ۲ کارآفرین تقدیر شد.

عباسی ندوشن بیان کرد: در حاشیه این همایش از خانواده های شهدا و جهادگران عرصه انقلاب با لوح تقدیر قدردانی شد و ضمن اینکه دستاوردهای حوزه‌ علمیه خواهران در نمایشگاه تصویری به نمایش گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمن، انقلاب و ارزش‌های اسلامی را مورد تهاجم قرار می‌دهد، گروه‌های جهادی_تبلیغی بیش از پیش در عرصه جهاد تبیین و روشنگری فعال شوند و با رویکرد تبلیغی به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پایان گفت: دبیرخانه دائمی جهادگران تشکیل شده و برای سال آینده قرار است گسترده و فعال‌تر پیگیر کار گروه‌های جهادی_تبلیغی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha