سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اسلام دین ترقی و اعتلاست، پیاده شدن اصول این دین مبین می‌تواند زمینه تحول بزرگی در جهان بشریت باشد، از همین رو دشمنان تلاش‌های بسیاری برای منزوی و حتی بدنام شدن این دین رحمانی دارند، لذا اینجاست که علما و روحانیت باید در مقابل این فتنه‌گری‌ها قرار بگیرند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه امسال بار دیگر دشمن شکستی تاریخی را از ملت ایران اسلامی تجربه کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن امید بسیار زیادی برای برگزار شدن یک راهپیمایی کم فروغ را داشت، ولی بالعکس تمام پیش بینی‌های دشمنان، ملت ایران با حضور خود در این رویداد مهم روحیه انقلابی، ولایتمداری و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

این استاد حوزه علمیه، با اشاره به اینکه بصیرت یک واجب ضروری برای هر مسلمانی در عرصه تقابل با جنگ نرم و عقیدتی دشمنان است، تأکید کرد: اسلام دینی است که همواره انسان را به بصیرت و بینش دعوت می‌کند و برخلاف تبلیغات دشمنان آیین اسلام را باید یکی از به روزترین ادیان دانست، اسلام دینی اجتماعی و فراگیر است که برای تمام حوزه‌های زندگی انسان در هر عصری برنامه ویژه دارد.

حجت الاسلام محمودی گفت: اسلام دین ترقی و اعتلاست، پیاده شدن اصول این دین مبین می‌تواند زمینه تحول بزرگی در جهان بشریت باشد، از همین رو دشمنان تلاش‌های بسیاری برای منزوی و حتی بدنام شدن این دین رحمانی دارند، لذا اینجاست که علما و روحانیت باید در مقابل این فتنه‌گری‌ها قرار بگیرند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به اینکه امروز بانوان مسلمان در موضوع حجاب به شدت مورد هجمه قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی اینگونه به زن مسلمان تلقین می‌کنند که حجاب محدودیت است، در حالیکه که حجاب نه تنها دستوری الهی است، بلکه زمینه‌ای برای حفظ جایگاه و منش زن مسلمان می‌باشد.

وی افزود: امروز در دنیای غرب نگاه به زن، نگاهی کالا محور است، طبق آخرین آمارهای موجود تنها در کشور آمریکا سالانه بیش از ۹.۸ میلیارد دلار در بخش پورن، هزینه می‌شود و این نشان از به قهقرا رفتن زنان در جهان تاریک غرب دارد.

حجت الاسلام محمودی، با انتقاد از بی‌توجهی برخی خانواده‌ها به مقوله حجاب و رعایت نشدن حدود شرعی، خاطرنشان کرد: دشمن حجاب، سنگر دین اسلام را به شدت مورد هجمه قرار داده چرا که می‌داند با تضعیف حجاب و عفت راحت‌تر می‌تواند جهان اسلام را به تسخیر خود درآورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    __بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر حجت الاسلام جناب آقای سیدموسی محمودی مدیرمحترم مدرسه سفیران هدایت بیجار و تشکر از آن بزرگوار ، عرض می کنم : دین ما ، دین فهیمان و کمال __می دهد بر دین شناسانش جمال __ ره ندارد هیچ در آن خود سری __ پس بک.ش در راه حق را بری __ دین را از دین شناسان یاد گیر __از کتاب حق تعالی زاد گیر __ حکم باطل هر کسی از پیش خود __ صادر ار کرد خویشتن مخذول شد __هر که میخواهد شود صاحب جمال __بهر آن باید کند کسب کمال __
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      اصلاح بفرمائید : « پس بکوش در راه حق خود را بری » . متشکرم .
    • رازِ کمال CA ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 1
      سلام! باید فجری را جشن بگیریم به وسعت جهان! حجت الاسلام محمودی گفت:«اسلام دین ترقی و اعتلاست، پیاده شدن اصول این دین مبین می‌تواند زمینه تحول بزرگی در جهان بشریت باشد»! هر که میخواهد شود صاحب جمال __بهر آن باید کند کسب کمال! راز کمال طلبه شهید فرانسوی چه بود (https://hawzahnews.com/x5C48)؟ به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، «ژروم ایمانوئل» معروف به کمال کورسل ۹ آوریل ۱۹۶۴ در پاریس از مادری فرانسوی و پدری تونسی چشم به جهان گشود. پدرش با نام محمد از مهاجرین تونسی بود که برای کار به فرانسه آمده و در همانجا ماندگار شده بود. ژروم به تبعیت از مادرش آیین مسیحیت را برگزیده بود. وی در دوران نوجوانی سفری به تونس داشت و در آنجا با اسلام آشنا شد و در سن ۱۷ سالگی به دین مبین اسلام و مذهب اهل تسنن گرایش یافت. اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با شنیدن سخنرانی‌های حضرت امام (ره) که به زبان فرانسوی ترجمه شده بود، جرقه‌های عدالت خواهی در ذهن کمال زده شد و با آشنایی با دانشجویان ایرانی پیرو خط امام مقیم پاریس، حضور در برنامه‌ها و مراسم‌های کانون دانشجویان ایرانی بخش جدایی ناپذیر زندگی ژروم شد و تحت تأثیر معارف نورانی دعای کمیل، شیعه شد. به گزارش خبرگزاری حوزه، (پاریس تا قم؛ راز کمال طلبه شهید فرانسویچه بود؟)، پس از آنکه در جلسات دانشجویان مسلمان پاریس عبارات بی نظیر دعای کمیل را شنید، ژروم مذهب تشیع را برگزید و شیفتگیش به امیر المومنین (ع) سبب شد کُنیه ی أبو حیدر را برای خود انتخاب کند. به من بگویید أبو حیدر، من دوست دارم نامی از حضرت علی (ع) روی من بماند! حاج قاسم گفت:«هر كس به مدار مغناطيسی علی‌ بن‌ ابی‌طالب(ع) نزدیکتر شد، اين مدار بر او اثر می‌گذارد؛ او کمیل‌ بن‌ زیاد می‌شود، او ابوذرغفاری می‌شود، او سلمان پاک می‌شود.» با کمیل و کمال و سفیران هدایت، ما طلبه هستیم (در کل جهان!)... طلبه و طالب علم امام... امام علی بن ابی طالب!
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    __ بسمه تعالی __ أخي العزيز والمشرف السيد راز كمال تحية و احترام لسعادتكم ، مع الشكر لكم على تعبيركم المتین ، يزيد الله نجاحكم يوما بعد يوم ويزيد حياتكم وكرامتكم ، لأن محبة علي ابي طالب عليه الصلاة والسلام خير بحد ذاته و اجمل المحاسن.
    • به رسم آیه ها CA ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      ﷽. 🔸وَأَخِي هَارُونُ هُوَ أَفْصَحُ مِنِّي لِسَانًا فَأَرْسِلْهُ مَعِيَ رِدْءًا يُصَدِّقُنِي إِنِّي أَخَافُ أَنْ يُكَذِّبُونِ ﴿۳۴﴾ قَالَ سَنَشُدُّ عَضُدَكَ بِأَخِيكَ وَنَجْعَلُ لَكُمَا سُلْطَانًا فَلَا يَصِلُونَ إِلَيْكُمَا بِآيَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَكُمَا الْغَالِبُونَ ﴿۳۵﴾🔸 سلام آقا جان، من و برادرم عهد میبندیم، این روز لازمت بشیم، عـهد میبندیم، حاج قاسمت بشیم، عـهد میبندیم، مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشیم! خادم و حافظ قرآن! 🔹 رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِأَخِي وَأَدْخِلْنَا فِي رَحْمَتِكَ وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی ، عزیز و محبوب و بزرگوار ، خدای تعالی حفظتان کند و بر عمر و عزّتتان بیفزاید . چقدر نیکو بیان و خوش تفکّر __دهید بر طالبان حق تذکر __ أفكاركم جميلة وطریقتكم جديرة بالثناء. با عرض ادب و ارادت ، دوستدار و خدمتگزار کوچکتان ، محمد مهدی اسلامی
    • برادرِ کوچک CA ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      امام باقر(ع):«امر به معروف و نهى از منكر، دو مخلوق از مخلوقات الهى هستند؛ هركس آن دو را يارى كند خدا او را عزيز مى‌گرداند، و هركس آن دو را خوار نمايد خدا نيز آن شخص را خوار خواهد كرد.» آرمان عزیز آن دو را يارى کرد و خدا او را عزيز کرد! برادر کوچک شهید آرمان علی وردی گفت اون یک قهرمان بود و قهرمان هم هست! نبین قدم کوچیکه! سلام فرمانده! سلام آقا جان! شما گفتید میتوان دو نفر آدم تنهایِ دست خالی را فرستاد به جنگ یک فرعون. من و برادرم دست به دست هم [و مهدی(عج)] میدهیم و شما را یاری میکنیم! در روز جمعه آخر ماه رجب، در دعای طول عمر مرحوم ملا محمد باقر فشارکی شما را یاد و یاری کردیم! «﷽. یا أجَلَّ مِن کُلِّ جلیل، یا أکرَمَ مِن کُلِّ کریم، و یا أعَزَّ مِن کُلِّ عزیز، أغِثنی یا غیاثَ المُستـَغیثینَ بِفـَضلِکَ و جُودِکَ و کـَرَمِکَ و مُدَّ عُمرنا، وَهَب لـَنا مِن لـَدُنکَ عَمراً بـِالعافیـَةِ یا ذالجلال و الاکرام.» «امیدواریم خداوند عمر رهبر عزیز و بزرگوارمان را، این حکیم فرزانه و بزرگ را طولانی کند، برای همه ما حفظ بفرماید. واقعا از عمر من و از عمر ما -من به نیابت از شما میگویم- بردارد بر عمر او بیفزاید.(https://www.aparat.com/v/clU2J)» رهبر عزیز گفتند باید پیام شهدا را به دنیا برسانیم...«و با هیچ زبانی غیر از زبان هنر هم نمیشود اینها را گفت ( https://hawzahnews.com/xbYcw).» باید پیام و هنر امام و شهدا را به دنیا برسانیم، با پیام رسان و شعر شهدا! با شور و شعر و شعور شما! «بخواهیم یا نخواهیم مرگ حتمی است /برای هر کسی پایان و ختمی است» «هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست /بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند؟ (www.iribnews.ir/files/fa/news/1399/7/1/5362347_460.mp4)» وَلَا تَقُولُوا لِمَن يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ! آن شعوری که برای ما مقدر است، صدهزار برابر این شعوری است که الان داریم! خدایا! آن شعوری که به شهدا دادی به ما هم بده! دشمن ما که شور و شعر و شعور حسینی را نمی فهمد! دشمن ما که عهد و پیمان نمی فهمد! نمی فهمد عهد و پیمان میلیون ها نوترکیب بهجت و قاسم سلیمانی در 🌏 یعنی چه! به سربند شهیدان حرم، اهل یقین یعنی /نوشته ✍️کلنا عباسک یا زینب /یعنی که تا هستیم این پرچم نمی‌افتد زمین(https://khl.ink/f/43675) /یعنی که با هم متحد هستیم /مثل اربعین یعنی! يا کاشف الکرب عن وجه الحسين اکشف کربي بحق اخيک الحسين!