دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
درس اخلاق مجازی

حوزه/ جلسه درس اخلاق مجازی با موضوع «اخلاق در خانواده» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ویژه بانوان طلبه و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

خانم صدیقه حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: دومین جلسه درس اخلاق مجازی با موضوع «اخلاق در خانواده» روز سه شنبه 25 بهمن ساعت ۱۹ به صورت آنلاین ویژه بانوان طلبه و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

حاجی پور با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی به عنوان سخنران در این جلسه حضور دارد، تصریح کرد: همه بانوان طلبه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از طلاب حضوری تمام وقت و نیمه وقت، طلاب غیرحضوری و مجازی می‌توانند در این نشست شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این نشست، دومین جلسه درس اخلاق از سوی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری است، اظهار امیدواری کرد که اینگونه جلسات درس اخلاق به صورت ماهیانه ادامه داشته باشد که زمان جلسات بعدی متعاقبا اعلان خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این نشست در نوبت شب ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، امید است که بانوان طلبه به همراه خانواده در این نشست حضور داشته باشند.

حاجی پور در پایان یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند https://online.jz.ac.ir/rd8loefaco5l/ در این نشست شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha