سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: زمان‌شناسی و تکلیف شناسی از ویژگی‌های بسیار مهم شهیدان بود که چه در موقع شکست و چه در موقع پیروزی، همیشه پای عهد خود بودند و به تکلیفی که داشتند عمل می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مقام شهدا به قدری بالا است که با هیچ کلمه‌ای نمی‌توان مقام آنها را توصیف کرد، چرا که شهدا مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جنگیدند و هیچ موقع میدان جنگ را ترک نکردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، ۳۶ هزار دانش آموز به شهادت رسیدند و لذا آنها در عین مظلومیت در مقابل دشمن شجاعانه ایستادند و اجازه ندادند دشمن قدمی بردارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، یادآور شد: زمان‌شناسی و تکلیف شناسی از ویژگی‌های بسیار مهم شهیدان بود که چه در موقع شکست و چه در موقع پیروزی، همیشه پای عهد خود بودند و به تکلیفی که داشتند عمل می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ برای ما، دوران مقدسی بود چرا که هنوز مردم رشادت‌ها و جوانمردی‌های آن دوران را فراموش نکرده‌اند و این راه نیز هیچ موقع فراموش نخواهد شد، چون دانش آموزانی هستند که ادامه دهنده این راه پر نور خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha