یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: امروز تکلیف ما مقاومت در مقابل جوّ بی دینی است که عده ای آن را گسترش می دهند و ارزش ها را پرپر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در کلاس تفسیر قرآن در مصلای این شهر، اظهار داشت: در طول تاریخ نحوه برخورد مردم با پیامبران الهی به صورت های مختلف بوده که عمدتا هم عدم پذیرش پیامبران بوده است.

امام جمعه عالیشهر افزود: در بعضی از زمان ها ده ها پیامبر در یک برهه از تاریخ برای هدایت مردم می آمدند و اینها کشته می شدند.

وی بیان داشت: هر زمانی بهترین شخصی که روی کره زمین بوده و بنده تر و عابدتر بوده است، مورد شکنجه و آزار و اذیّت مردم قرار می گرفت که در دوران حضرت محمد(ص) این اذیت و آزارها بیشتر بود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به سختی های پیامبران در اجرای رسالت خود، خاطرنشان کرد: وقتی ما ایمان می آوریم و مسجدی و هیاتی می شویم، نباید توقع داشته باشیم اجتماع ما را تکریم کند، چون اینجا دنیا و محل آزمایش و ترفیع درجه است برای همین اولیا خدا همیشه گرفتاری هایشان بیشتر از دیگران بوده است.

وی افزود: در مقابل قدرت دشمن نباید سست و مایوس شویم؛ در طول تاریخ اتفاق افتاده که خداوند دشمنانش را نابود کرده و نام نشانی از آنها نمانده است و امروز هم تمام جهان کفر در مقابل ایران به عنوان‌ پرچم دار اسلام ایستاده است.

وی ادامه داد: اگر چه دشمنان مدتی برای ما گرفتاری ایجاد می کنند اما به موقع ضربه می خورند و ایران و مسلمانان همواره پیروز خواهند بود و رو به جلو حرکت می کنند چون پشتیبان ما خدا است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد عنوان کرد: در مقابل امتحانات الهی مقاوم باشیم و قطعا خداوند یاور ما است و دشمنان اسلام را نابود می کند.

وی با بیان اینکه پیامبران و اولیای خدا همواره مورد آزار و اذیت دشمنان قرار می گرفتند، یادآور شد: بنابراین ما نباید توقع داشته باشیم که اگر در راه خدا حرکت کنیم، آسیب نمی بینیم.

امام جمعه عالیشهر تأکید کرد: امروز تکلیف ما مقاومت در مقابل جوّ بی دینی است که عده ای آن را گسترش می دهند و ارزش‌ها را پرپر می کنند و ما باید مقاومت کنیم و با هم‌افزایی در مقابل این ناهنجاری ها بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha