دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ خانم وکیلی گفت: وجود فضاهای تخصصی درمانی کمک بسزایی در درمان ناباروری زوجین در کشور دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز خانم ملیحه وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی به همراه تعدادی از کارکنان از کلینیک فوق تخصصی باروری رستاک در بیمارستان سینای اراک بازدید کرد .

در این دیدار دکتر عزیزی مدیر کلینیک باروری رستاک ضمن خوش آمد گویی به مدیر و کادر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بیان کرد: این کلینیک فوق تخصصی باروری ،یکی از مهمترین مراکز درمانی در ایران است و بالغ بر ۹۰ درصد از زوجین می توانند صاحب فرزند شوند .

مدیر کلینیک باروری رستاک در پاسخ به این سؤال که چرا اقدام به تاسیس این کلینیک کرده اند، ادامه داد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت و این که استان مرکزی بالاترین نرخ ناباروری را در کشور دارد لذا تصمیم گرفته شد مرکزی در اراک دایر شود تا شهر های اطراف هم بتوانند به راحتی از امکانات این کلینیک بهره مند شوند .

وی تصریح کرد: کلینیک فوق تخصصی باروری رستاک توانسته با کمک پیشرفته ترین متد های روز دنیا و مجهزترین تجهیزات آزمایشگاه گام مهمی در زمینه تشخیص و درمان ناباروری در ایران داشته باشد .

عزیزی خاطرنشان کرد: از سال ۹۷ که این کلینیک تاسیس شد تعداد زیادی از زوجین صاحب فرزند شدند و در سال ۱۴۰۱ رکورد زدیم و تا ۶۸ درصد موفقیت را در ایران کسب کردیم .

وکیلی در پایان ضمن قدردانی از مدیر کلینیک باروری رستاک گفت: وجود چنین فضاهای تخصصی درمانی کمک بسزایی در درمان ناباروری زوجین در کشور دارد .

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از یک کلینیک فوق تخصصی باروری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha