سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ارتباطات را یکی از ارکان اقتدار نظام دانست و گفت: لازمه حضور در صحنه نظم نوین جهانی و مدیریت جامعه داخلی، مدیریت هوشمند و فوق روز ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار مدیران ارتباطات استان بوشهر ضمن تشکر از تلاش ها و کوشش های صورت گرفته در این حوزه طی سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در جغرافیای جدید جهانی سه موضوع تولید به ویژه تولید کالاهای استراتژیک، قدرت بالای دفاعی و ارتباطات بسیار مهم و حیاتی است و کشوری که این سه عنصر را نداشته باشد، دچار چالش جدی در عرصه اقتدار ملی و بین المللی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ارتباطات را یکی از ارکان اقتدار نظام عنوان کرد و افزود: لازمه حضور در صحنه نظم نوین جهانی و مدیریت جامعه داخلی، مدیریت هوشمند و فوق روز ارتباطات است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نگاه ما به حوزه ارتباطات باید یک نگاه استراتژیک باشد، تصریح کرد: ارتباطات حلقه واسطه فی ما بین تمامی عناصر خرد و کلان ملی و بین المللی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز مرکز ارتباطات بوده است، افزود: در استان بوشهر اول چیزی که در این حوزه نیاز است بحث معرفتی حوزه ارتباطات است و باید برای مردم و مسئولین اهمیت حوزه ارتباطات و نقش آن در زندگی، جامعه و اقتدار ملی و بین المللی بیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha