سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانواده شهید سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان هیئت همراه با حضور در منزل شهید ناصر رفیعیان با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، شب گذشته همزمان با شب سالگرد شهید ناصر رفیعیان، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

در این دیدار، خانم ها کمشی کمر معاون فرهنگی حوزه خواهران سمنان، صادقی مسئول روابط عمومی، ذوالفقاری مدیر مدرسه علمیه سمنان، خالصی معاون فرهنگی مدرسه، ارجمند استاد حوزه و نبوی مدیر حوزه خواهران استان را همراهی کردند و یاد و خاطره شهیدان و این شهید والامقام را گرامی داشتند.

خواهر شهید رفیعیان از اساتید و کادر مدرسه علمیه عصمتیه سمنان در این دیدار بیان کرد: برادرم در ۲۵ اسفند سال ۶۳ در سن ۱۹سالگی در عملیات بدر به شهادت رسید که پیکر مطهرش بعد از ۱۰ به آغوش خانواده برگشت.

او ادامه داد: شهید رفیعیان بسیار متین، مؤدب و سر به زیر بودن از خصوصیات بارز اخلاقی وی بود، هم درس می خواند و هم در شرکت نساجی کار می کرد و هم در اوقات فراغت به پدرم در کشاورزی کمک می کرد.

خواهر شهید رفیعیان افزود: در اوایل انقلاب در کلاس های اعتقادی و بصیرتی شرکت می کرد و با شروع جنگ و بعد از گذراندن دوره آموزشی به جبهه رفت که در اولین اعزام بعد از حضور سه ماهه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha