دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: هر کسی در هر پست و مقامی باید بتواند در عملی کردن شعار سال نقش‌آفرین باشد.

علی اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: رمضان ماه رحمت توبه و بخشایش است که خداوند این فرصت را در اختیار همه ما قرار داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: لحظه به لحظه این ماه عزیز نهایت برکت معنوی است، بنابراین نباید اجازه دهیم که این روزهای گرانقدر به آسانی گذر کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» بیان کرد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه و خاصی به مقوله تولید، اقتصاد و معیشت مردم دارند و در سال های اخیر به عینه دیده ایم که ایشان خطاب به مسئولان اقتصاد را یکی از بخش‌های مهم و استراتژیک کشور معرفی کرده اند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، هر کسی در هر پست و مقامی باید بتواند در عملی کردن شعار سال نقش‌آفرین باشد.

دریایی عنوان کرد: هیچ کسی نمی‌تواند وجود مشکلات اقتصادی و تورم در کشور را انکار کند، ولی با انجام کار جهادی و نگاه انقلابی می‌توان از این پیچ مهم تاریخی به سلامت عبور کرد، بنابراین انتظار داریم که همه مسئولان تحقق شعار سال را نصب العین خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به مردم برای هر مسئول یک سعادت و وظیفه است، بنابراین مسئولی می تواند در پیشگاه خداوند رو سفید باشد که در بحث خدمت به مردم و کارنامه‌ای موفق داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    هر سال شعار سال در حد سربرگ ادارات و بنر نصب العین مسئولین باقی میماند و فقط جیب چاپخانه داران پر میشه