شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ملبورن

حوزه/ از سوی فدراسیون AMAFHH ضیافت افطاری با عنوان «تقریب مذاهب و ادیان الهی» در شهر ملبورن استرالیا برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت فدراسیون AMAFHH برنامه ضیافت افطاری تحت عنوان «تقریب مذاهب و ادیان الهی» به منظور گسترش اتحاد و همبستگی میان مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به جهانیان در شهر ملبورن استرالیا برگزار شد که در آن وزرای دولت و نمایندگان مجلس و دانشمندان و علمای مذاهب مختلف شرکت کردند.

محمد محی الدین رئیس سابق و معاون فعلی شورای اسلامی ویکتوریا اظهار داشت: دانش در اسلام از اهمیت بسیار والایی برخوردار است. اسلام دین محبت و آشتی است و محمد و آل محمد (ع) چهره واقعی اسلام هستند. طالبان یک نیروی ضد اسلامی است که اسلام را بدنام می کند و ربطی به اسلام ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم رضوی رئیس شورای علمای شیعه استرالیا و امام جمعه ملبورن هم ضمن تبیین فواید فردی و جمعی روزه، بر برگزاری مراسم های مختلف تقریب ادیان و خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: رسانه ها می توانند اسلام را ترویج کنند، درهای مساجد ما، به روی همه باز است و هر کس مراجعه کند ما هم استقبال می کنیم. اجازه نخواهیم داد که آنچه را که خداوند برای بندگانش مقرر کرده است، محو شود.

در پایان ۱۲ سؤال درباره سخنرانی ها این مراسم تهیه شد و از طریق فضای مجازی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و مسابقه‌ای برگزار شد که مورد استقبال مسلمانان و غیرمسلمانان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha