سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
قاسمی نیا

حوزه/ در ماه های اخیر نفس های آخر و دست و پا زدن ظالمان غاصب و رژیم جعلی صهیونیستی آمریکایی را با حملات وحشیانه آنان به زنان و مردان و کودکان و نماز گزاران و معتکفان می بینیم که این حرکات نشان از درماندگی و بی آبرویی آنان در شکست پذیری در برابر مقاومت فلسطینیان قهرمان و اراده شکست ناپذیر و فداکارانه همه جانبه آنان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم در سخنانی به مناسبت قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس در سخنانی گفت:

«من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آنان به هم بپیوندند.» سخنانی ازمعمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه می باشد که تکلیف آحاد مسلمانان ودول اسلامی جهان را تعیین کرده است وشایسته هست همه انسان های آزاده و ستم ستیز در سراسر عالم برای مبارزه با ظالمان ودفاع ازمظلومان به پا خیزد ودرروز جهانی قدس به خیابان ها بیاییم.

حضرت امام خامنه ای عزیز و حکیم دراهمیت این موضوع می فرماید: حضور شما در میدان سیاسی و مردمی برای دفاع از قدس، دفاع واقعی از قدس است.

ملت مسلمان و مظلوم فلسطین در بیش از هفت دهه گذشته چیزی جز ستمی ناروا و ظلمی مستمر بر پیکره خود ندیده و با آن‌که همواره در چنبره استبداد صهیونیستی آمریکایی گرفتار بوده است، اما با مردمانی از جنس ایثار، ایمان و مقاومت، پرچم عدالت خواهی را مانندکوهی استوار و راسخ، افراشته نگه داشته‌اند.

ملت بزرگ ایران اسلامی وروزه داران مومن ومسلمانان در لبیک به ندای نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت خاتم الانبیاء (صلی الله علیه وآله) که فرموده اند: ((هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست))، هم‌ صدا با سایر ملت های آزاده مسلمان وحتی غیرمسلمان در روز جهانی قدس، این بزرگ میراث ماندگار حضرت امام خمینی عزیز، با دل هایی آکنده از امید به آزادی فلسطین مظلوم از سیطره رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل غاصب و همیشه منفور، با مشت های گره کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردم ستمدیده را به گوش جهان و جهانیان می رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است. واستکبار جهانی بداند جزپذیرفتن شکست ورسوایی راهی وچاره ای ندارد.

آحاد مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی و حوزه های علمیه وطلاب وفضلا همراه باجوانان برومند همچون همیشه در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیزوحکیم (مدظله العالی) درراهپیمایی روز جهانی قدس و در پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت وشهداورزمندگان آزادی قدس شریف به ویژه به یاد سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضوری حماسی خواهند داشت.

روز به روز تزلزل، اضمحلال، انحلال، استیصال و فروپاشی خانه پوشالی و عنکبوتی رژیم جعلی اسراییل و اذنابش را شاهد هستیم و خدا را شکر که پیروزی نزدیک است! و ما پیرو اجرای وصیت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام هستیم که می فرماید:((کوناللظالم خصما وللمظلوم عونا)).

در ماه های اخیر نفس های آخر و دست و پا زدن ظالمان غاصب و رژیم جعلی صهیونیستی آمریکایی را با حملات و حشیانه آنان به زنان و مردان و کودکان و نماز گزاران و معتکفان می‌بینیم که این حرکات نشان از درماندگی و بی آبرویی آنان در شکست پذیری در برابر مقاومت فلسطینیان قهرمان و اراده شکست ناپذیر و فداکارانه همه جانبه آنان می باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha