پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1081102
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
حضور آیت‌الله سعیدی در راهپیمایی روز قدس

حوزه/آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم ظهر امروز در کنار عموم مردم انقلابی قم در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مردم روزه دار و مومن شهر قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است، بار دیگر برگی زرین در تاریخ پرافتخار خود در دفاع از اسلام و مستضعفان به ثبت رساندند و با حضوری پرشکوه حماسه ای دیگر رقم زدند.

مردم روزه دار شهر قم با وجود گرمای هوا حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته و این حرکت غرور آفرین مشتی محکم بر پیکره رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

راهپیمایان قم صبح امروز پس از حرکت از مسیرهای متعددی در حرم مطهر تجمع کرده و سپس حرکت یکپارچه و خروشان خود به سمت مصلای قدس را آغاز کردند.

مراجع عظام تقلید، شخصیت های حوزوی، مسئولان کشوری و لشکری ضمن دعوت برای حضور در این رویداد بین المللی در کنار طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دانشجویان و دانش آموزان و همچنین ورزشکاران در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم شرکت کردند.

همچنین، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و در کنار عموم مردم انقلابی شهر مقدس قم انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha