یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر /  دیدار اعضا هیئت رزمندگان همدان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه هیئت تنها محلی برای برگزاری مجلس روضه نیست، گفت: هیئت باید محلی برای ارائه خدمات اجتماعی و تاثیر گذار در حل مشکلات محلات و مدیریت محله باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز در جمع خادمان هیئت رزمندگان همدان، با تقدیر از خدمات انجام شده در طول سال توسط هیئت، اظهار داشت: وحدت و در کنار هم بودن اعضا هیئت، قطعا به فعالیت‌های مجموعه برکت خواهد داد.

وی با بیان اینکه این هم‌افزایی‌ها زمانی مؤثرتر خواهد بود که کار با اخلاص بیشتری برای خدا انجام شود، گفت: زمانی که کار برای رضای خداوند باشد، اسم و رسم‌ها مهم نیست و لذا اگر مجموعه‌ای موفق شد، همه باید خوشحال باشیم و به موفقیت بیشتر آن کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر لزوم توجه به محلات مختلف در عرصه مسائل فرهنگی، خاطرنشان کرد: متأسفانه نسبت به استفاده مناسب از ظرفیت‌های فرهنگی در محلات مختلف، دچار غفلت شده‌ایم و باید برای این موضوع برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی افزود: از دیگر نکات مثبت هیئت رزمندگان، میزان موفقیت آن در جذب قشر خاکستری و اقشار مختلف جامعه است و این موضوع نکته مهمی است که باید مد نظر باشد و بتوانیم با عموم مردم ارتباط برقرار کنیم.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه امروز بیشترین حملات دشمن، متوجه خانواده و بانوان است، اظهار کرد: دشمن سال‌های سال است که در مسأله انقلاب و اسلام و تشیع، تمرکز خود را بر روی بانوان معطوف کرده و لذا برای مقابله با این نقشه دشمنان، نیازمند اقدامات فرهنگی مناسب هستیم.

وی با بیان اینکه امروز باید از جامعه بانوان حمایت شود، گفت: باید سعی کنیم تا با اقشار مختلف خصوصا دانش‌آموزان و قشر جوان ارتباط بگیریم و از همه ظرفیت‌ها در این عرصه بهره ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه هیئت تنها محلی برای برگزاری مجلس روضه نیست، یادآور شد: هیئت باید محلی برای ارائه خدمات اجتماعی و تاثیر گذار در حل مشکلات محلات و مدیریت محله باشد.

وی با تأکید بر اینکه لازم است تا در مراسم‌های مختلف از ظرفیت سخنرانان برتر کشوری و استانی استفاده شود، گفت: در گذشته در همدان شاهد حضور سخنرانان برتر کشوری بودیم که این موضوع مقداری کم رنگ شده و لازم است تا با دعوت از بزرگان از سخنرانی‌های آنها در همدان استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، همچنین با بیان اینکه مراقب باشید تا زمان برگزاری جلسات طولانی نشود، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در طول برگزاری مراسم، با برنامه ریزی صحیح مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha