چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ک

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، افزایش قیمت مسکن را مانع ازدواج جوانان دانست و گفت: چرا باید هزینه مسکن که زمین آن متعلق به خدا است، افزایش چندین برابری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز عید فطر در استان مقدس محمد هلال بن علی(ع)، اظهار داشت:باید حضور خداوند متعال را در زندگی خود جدی بگیریم.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز با دشمنان زیادی روبرو هستیم، افزود: دشمن از طریق جنگ روانی با بزرگنمایی مشکلات بر طبل ناامیدی می‌زند و به مردم طوری القا می‌کند که کار از کار گذاشته است.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه در تمام کشورها مشکلاتی وجود دارد، گفت: نباید نسبت به داشته‌های کشورمان که مهمترین آن امنیت است، بی‌تفاوت باشیم.

وی با انتقاد از اینکه عده‌ای معتقدند کشورهای دیگر بهشت است، خاطرنشان کرد: آیا کشوری که آمار زنا زاده آن بالا است و تبعیض و بی‌بند و باری حاکم است، بهشت است؟

امام جمعه آران و بیدگل، به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف طی ۴۴سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: کسب رتبه‌های بالای علمی، تولید و صادر واکسن کرونا، پیشرفت در عرصه هوا فضا و نانو و فن‌آوری هسته‌ای، مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

حجت الاسلام سلیمانی، ضمن قدردانی از خدمات دولت سیزدهم بر لزوم جدی گرفتن مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: چرا باید در سال کنترل تورم، قیمت خودرو و مسکن افزایش پیدا کند.

امام جمعه آران و بیدگل، افزایش قیمت مسکن را مانع ازدواج جوانان دانست و اظهار کرد: چرا باید هزینه مسکن که زمین آن متعلق به خدا است، افزایش چندین برابری پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی هرآنچه که زمینه رفاه مردم را تأمین می‌کند، دولت باید برای جوانان فراهم کند.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم خدمت بی‌منت به مردم و فراهم نمودن زمینه سرمایه گذاری تأکید کرد و گفت: کارمندان ادارات نباید با رفتار نامناسب، با ارباب رجوع، مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

وی ضمن قدردانی از فرمانده کل نیروی انتظامی در برخورد با افراد بدحجاب، خاطرنشان کرد: بی‌حجابی یک نوع بیماری است که با فرهنگ سازی و رفتار محبت آمیز قابل حل است.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های نماز جمعه و قرآن در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه استفاده شود، اظهار کرد: مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و معنوی، تمام تلاش خود را برای رفع مشکل بدحجابی در جامعه به کار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha