سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 تهذیب نفس - عبادت - راز و نیاز - دعا

حوزه/ گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان لرستان با هدف ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ نماز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی، امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست ها ترویج فرهنگ نماز در جامعه به ویژه در ادارات است، گفت: در این نشست ها طرح ها، ایده ها و چگونگی برگزاری کارگاه های آموزشی در همه شهرستان های استان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این نشست تلاش می شود تا راهکارهای ترویج فرهنگ نماز تقویت و دستگاه ها برای برگزاری باشکوه نماز جماعت در ادارات و نهادها تشویق و ترغیب شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان تقویت برنامه های آموزشی و ارائه محتوای مطلوب به دبیران اقامه نماز ادارات و دستگاه های اجرایی را از دیگر اهداف برگزاری نشست ها و گردهمایی های فصلی دبیران اقامه نماز در ادارات برشمرد.

حجت الاسلام چراغی در پایان با شاره به اینکه دبیر برتر اقامه نماز دستگاه های اجرایی لرستان در مراسمی مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه های اجرایی می توانند مستندات اقامه نماز در دستگاه مربوطه را تا 28 اردیبهشت در سامانه سجاده بارگذاری کنند تا بررسی و در نهایت نهاد برتر در اقامه نماز معرفی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha