سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: کوتاهی ما در مأموریت های بسیج قابل قبول نیست و باید در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج خصوصا در بهبود اقتصاد کشور تا رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، فرمانده و اعضای شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج به همراه گروه های جهادی بمناسبت هفته بسیج سازندگی با امام جمعه شهرستان ورزقان دیدار کردند.

حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، بیان کرد: اقدامات شایسته و ارزشمند بسیج سازندگی شهرستان ورزقان که در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی بر اهمیت کار جهادی و حرکت های جهادی تأکید کرد و گفت: کوتاهی ما در مأموریت های بسیج قابل قبول نیست و باید در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج خصوصا در بهبود اقتصاد کشور تا رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم لذا با تمام توان در خدمت بسیج سازندگی و گروه های جهادی هستیم.

امام جمعه ورزقان، فلسفه تشکیل بسیج سازندگی را جلوگیری از اشرافی گری و حمایت از قشر مستضعف کشور و آسیب دیده های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی از جمله نهادهای مردمی خدمت رسان است که منشأ خدمات زیادی در کشور بوده و توانسته در حل بسیاری از مشکلات کشور خصوصاً جامعه روستایی و مستضعف، بخشی از مشکلات ایجاد شده برای قشر کم برخوردار را مرتفع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha