چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده «شهید مدافع حرم ستار عباسی»

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با خانواده شهید مدافع حرم ستار عباسی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار هفتگی با خانواده های شهدا، به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید استان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم شهید ستار عباسی رفت.

دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده شهیدی که حاج قاسم بر دستانش بوسه زد

ستار فرزند سوم خانواده و متولد ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۲ است، تحصیلات دانشگاهی‌اش را در رشته مدیریت بازرگانی گذراند و در سال 81 به استخدام سپاه پاسداران در آمد، وی عاشق اهل‌بیت (ع) بود، ارادت عجیبی به مولا علی (ع) و امام حسین (ع) داشت، همیشه می‌گفت: خاستگاه من عراق است، اهل‌بیت پیامبر (ص) در عراق هستند و چه افتخاری بالاتر از این‌که در رکاب اهل‌بیت (ع) باشم.

او مرتب برای انجام مأموریت‌های محوله به عراق سفر می‌کرد و پیش از سفر به سوریه، دریکی از مأموریت‌های خود در عراق نیز در معرض خطر قرار گرفت

ستار آرمان شهادت را پیشه دفاع از حرم مطهر پرچم‌دار نهضت حسینی ساخت و بصیرت و دین‌داری او الگوی جوانان متعهد و انقلابی شد.

گفتنی‌های سه دهه زندگی این بسیجی با اخلاص و دوست داشتنی خیلی بیش از اینهاست. امید به زندگی در لحظه لحظۀ زندگی‌اش دیده می‌شد ولی همۀ دلخوشی‌های ریز و درشت زندگی‌اش را به خدا سپرد تا به خدا برسد.

بوسه حاج قاسم بر دستان شهید

سردار ساکی از فرماندهان جبهه مقاومت در مراسم تشییع پیکر پاک شهید ستار عباسی گفته بود: «اگر شهید عباسی در یکی از عملیات‌های مهم مقابله با تروریست‌ها حضور نداشت بدون تردید یکی از حساس‌ترین شهرهای سوریه سقوط می‌کرد و تبعات آن بسیار سنگین بود.

بعد از یک عملیات ژنرال‌های نظامی ارتش سوریه به شهید عباسی پیشنهاد همکاری با مزایای خاص را دادند که پاسخ این شهید بزرگوار حقیقتا درس آموز بود. شهید عباسی با بصیرتی عمیق در قبال این پیشنهاد می‌گوید من سرباز ولایت فقیه هستم و جز در این لباس نمی‌توانم خدمت کنم چرا که همه ایمان و توانایی من در سربازی برای ولایت است.

شهید عباسی کسی است که سردار قاسم سلیمانی برای همین ایمان او بر دستانش بوسه زد.

روزی بعد از جراحت، دست شهید عباسی مورد عمل جراحی قرار گرفت که بعد از به هوش آمدنش در جای خود نشست و چنانکه حضور کسی را حس کند، دست را بر سینه گذاشت و گفت: السلام علیک یا امیرالمومنین(ع).»

ستار سرانجام 25 آبان سال 94 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ثابت کرد که سرباز حقیقی ولایت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha