سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
زر

حوزه / به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس دفاع مقدس در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدارکریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، خصوصا 130 شهید شهرستان کاشان در این عملیات اظهار داشت: حضور سردار سیدابوالقاسم طباطبایی فرمانده قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء (ص)، نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، بسیجیان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی را در این مراسم گرامی می داریم.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: حضور یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم تجدید میثاق با شهدا و امام راحل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان به خرمشهر های پیش رو اشاره کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر ها در پیش است؛ امیدواریم بتوانیم همانند پیشکسوتان رزمنده که در فتح خرمشهر افتخار آفرینی کردند در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی نیز سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

سخنرانی فرمانده قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء (ص )، رونمایی از کتاب جاده وصال مجموعه خاطرات رزمندگان دفاع مقدس نوشته علیرضا کمالی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و اعطای درجه سرتیپی تعدادی شهدای دوران دفاع مقدس کاشان به خانوادهایشان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام

همایش رزمندگان  دفاع مقدس در کاشان برگزار شد + عکس

همایش رزمندگان  دفاع مقدس در کاشان برگزار شد + عکس

همایش رزمندگان  دفاع مقدس در کاشان برگزار شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha