سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ افتتاح دفتر و منزل امام جمعه سفیدشهر

حوزه / به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور ائمه جمعه شمال استان اصفهان ساختمان دفتر امام جمعه سفیدشهر به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر امروز با حضور ائمه جمعه شمال استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، جمعی از مسئولان، ساختمان دفتر امام جمعه سفیدشهر به بهره برداری رسید .

حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در این مراسم با بیان اینکه انسان زینت های فراوانی را می تواند از مسجد بگیرد، زینت قلب را یکی از مهمترین زینت های مسجد دانست و ابراز داشت: خدا ایمان را محبوب بندگانش و زینت قلب ها قرار داد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه کسی ایمانش کاملتر است که به طور قطع بداند خدا در محل کار، منزل، و... با اوست، خاطرنشان کرد: اگر کسی می خواهد ایمانش قوی ترباشد باید بی رغبتی اش نسبت به دنیا آشکار باشد.

علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل هم با گرامی داشت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر و قدردانی از تلاش های امام جمعه سفید شهر در گسترش مبانی دینی، فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: نهاد امام جمعه تبعات و اثرات بسیار ارزشمندی در گسترش مسائل فرهنگی و دینی دارد.

وی به نقش نهاد امامت جمعه در جذب جوانان به مسائل دینی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: از زمانی که نهاد امامت جمعه سفید شهر راه اندازی شده است شاهد حضور مردم خصوصا جوانان در نماز جمعه بوده ایم.

انتهای پیام

ساختمان دفتر امام جمعه سفیدشهر به بهره برداری رسید + عکس

ساختمان دفتر امام جمعه سفیدشهر به بهره برداری رسید + عکس

ساختمان دفتر امام جمعه سفیدشهر به بهره برداری رسید + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha