دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دهمین نشست نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اساتید حوزه های علمیه استان

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: در مقاطع مختلفی که اساتید به مباحثات علمی و سایر مباحث می پردازند، مسأله نقش آفرینی در اجتماع را مورد توجه قرار دهند و از مسائل فرهنگی و تربیتی جامعه غافل نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دهمین نشست با اساتید حوزه علمیه استان گفت: بحمدالله حوزه های علمیه نقش بسیار موثری را در فرهنگ دارند و بزرگترین سرمایه حوزه شما اساتید بزرگوار هستید و نقش بسیار بزرگی را در تربیت طلاب دارید اما در کنار این مسئله باید به نقش اساتید در جامعه و بین مردم هم توجه کرد.

وی ادامه داد: در نشست ها یک نگاهی هم به همین مسئله داشته باشیم که اگر اساتید بزرگوار با همدیگر ارتباط شان بیشتر باشد و به نوعی تشکل یافته عمل کنند، می توانند تاثیرشان را در بین مردم بیشتر کنند و در صحنه های مختلف اجتماعی عکس العمل مناسب نشان داده و موثرتر باشند.

رئیس شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: در مقاطع مختلفی که اساتید به مباحثات علمی و سایر مباحث می پردازند، مسأله نقش آفرینی در اجتماع را مورد توجه قرار دهند و از مسائل فرهنگی و تربیتی جامعه غافل نشوند.

وی اضافه کرد: اگر مسأله نقش آفرینی در اجتماع مورد هم اندیشی قرار بگیرد مطمئنا حرکت های مناسب و بهتری در جامعه توسط اساتید حوزه علمیه رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان روایات معصومین(ع) را بهترین وسیله برای سنجش عقل دانست و بیان کرد: ما طلبه ها باید بیشتر جایگاه دیگران را حفظ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha