یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان گفت: انقلاب اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، امنیتی، پزشکی، کشتیرانی، پهپادی، موشکی و ... پیشرفت‌های بسیاری به دست آورده است که امروز دشمنان به پیشرفت‌های کشور اقرار دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان، امروز در هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور زنجان که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید دید که چه دستاوردهایی حاصل شده است و نظام در چه حوزه‌هایی قدرتمند شده و آیا توانسته به شعارهایی که داده بود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری برای توسعه و پیشرفت نیاز به زمان دارد و برای رسیدن به هدف با سختی‌های زیادی مواجه است، افزود: کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب دشمنان را ناامید کرده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، امنیتی، پزشکی، کشتیرانی، پهپادی، موشکی و ... پیشرفت‌های بسیاری به دست آورده است که امروز دشمنان به پیشرفت‌های کشور اقرار دارند.

وی تصریح کرد: ایران از لحاظ علمی بسیار قوی شده و شاهد این موضوع تربیت دانشمندان زیاد در این مرز و بوم است و مراکز علمی تا دورترین نقاط و روستاها پیشرفت کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) تصریح کرد: ایران با وجود امکانات کم اما داشتن دانشمندان قوی توانسته در بعد نظامی به پیشرفت‌های چشمگیر نائل آید و امروز شاهد آن هستیم که ناوگروه ۸۶ ارتش بدون هیچ واهمه‌ای دور دنیا را با اقتدار می‌پیماید و این نشان از قدرت و اقتدار کشورمان دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات مختلفی در کشور از جمله معیشت، مسکن، اشتغال و... وجود دارد، تاکید کرد: این مشکلات مختص ایران نیست و در کشورهای مختلف نیز هست و لازم و ضروری است مشکلات با توجه به ظرفیت‌های که در کشور وجود دارد توسط مسئولان حل شود.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید روی امید در جامعه کار شود و اجازه نداد که جامعه به سمت ناامیدی برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha