شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین و مدیریت جهادی، نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، روز گذشته در جلسه شورای فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هشترود، با اشاره به نفوذ دشمن در بین جوامع اسلامی، اظهار داشت: جهاد تبیین و مدیریت جهادی، نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

وی گفت: دشمن با دست گذاشتن روی نقاط ضعف و تحریف‌گری واقعیات و شایعه سازی و اختلاف افکنی و شبهه پراکنی در راستای جنگ شناختی، با استفاده از ابزارهایی همچون تزلزل افکار عمومی و اعتماد زدایی از جامعه و ناامید سازی و ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم در فکر ضربه زدن به امت‌های مسلمان است که باید با بصیرت و هوشیاری کامل در مقابله با حرکت‌های دشمنان عمل کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی رصد راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی در مقابله با هجمه‌های دشمنان را خنثی کننده اعمال مذبوحانه دشمنان بر شمرد و یادآور شد: جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha