دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه در برخورد با مردم با شرح صدر رفتار شود، گفت: غالب مشکلات در بدنه و کارشناسی که ارتباط مستقیم با مردم دارد رخ می‌دهد و لذا لازم است در رفتارهای خود با مردم شرح صدر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل و معاونین دادگستری همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که منافقینی که در شهادت آیت الله بهشتی نقش داشتند، در چه وضعیتی هستند.

وی با بیان اینکه قوام انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی وابسته به تحقق عدالت است، گفت: دستگاه قضا یکی از پر مسئولین‌ترین مجموعه‌هایی است که در تحقق عدالت در جامعه بسیار موثر است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه اقدام کسی که برای تحقق عدالت در جامعه تلاش می ‌کند ارزشمند است، یادآور شد: در مجموعه دستگاه قضا تدین خوبی وجود دارد که باید در راستای تقویت این تدین و انقلابی‌گری‌ها تلاش شود.

وی افزود: البته این به معنای عدم وجود نقد نیست و برخی مشکلات در دستگاه‌ها وجود دارد که باید برای کاهش آن برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه در برخورد با مردم با شرح صدر رفتار شود، خاطرنشان کرد: غالب مشکلات در بدنه و کارشناسی که ارتباط مستقیم با مردم دارد رخ می‌دهد و لذا لازم است در رفتارهای خود با مردم شرح صدر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کسی که به دادگاه مراجعه می‌کند، احساسش بر این است که حق با اوست، اظهار کرد: در امر قضاوت‌ها معمولا یک طرف ناراضی است، بنابراین در رفتارها باید مراقب باشیم و شرایط طرفین دعوا را درک کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی، با تقدیر از نوع نگاه موجود در استان برای حل و فصل مشکلات، گفت: کدخدا منشی هم به نفع دستگاه قضا، هم به نفع بیت المال و هم مردم و جامعه است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha