دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1093823
۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
امام جمعه بهار

حوزه / امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار به‌مناسبت هفته قوه قضائیه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه و مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم تیرماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کار کرد آن، تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد، این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد، چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان وکارکنان دادگستری شهرستان بهار که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و ایجاد جامعه ای امن و سلامت، تلاش‌های موثر و فراوانی داشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha