دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مطهری

حوزه / در مراسمی حجت الاسلام امیر مطهری به عنوان سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان استانی، با تقدیر از خدمات حجت الاسلام ابراهیم بختیاری، حجت الاسلام امیر مطهری به عنوان سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام بختیاری، اظهار داشت: در عرصه خدمت رسانی مراسم تودیع و معارفه معنا ندارد، چرا که عناوین و جایگاه‌ها تغییر می‌کند اما بستر برای خدمت رسانی در سنگرهای دیگر مهیا است.

وی افزود: اسم و رسم مهم نیست، مهم تلاش برای خدمت رسانی و خدمات به مردم در راستای کسب رضایت خداوند است.

در ادامه حجت الاسلام امیر مطهری با بیان اینکه خدا را شاکریم که در دورانی زندگی می‌کنیم که نظامی تشکیل شده که آرزوی همه انبیا و اولیا الهی است، اظهار کرد: مفتخریم در رأس این نظام، رهبری حکیم و فرزانه حضور دارد و ایشان نمایندگانی در استان‌ها دارند که اهداف و نگاه‌های متعالی خودشان را از این طریق پیش می‌برند.

وی افزود: حضور در این جایگاه و قبول مسئولیت در محضر نماینده رهبر معظم انقلاب در استان همدان، باعث افتخار است و امیدوارم به نحو احسن کارها را پیش ببریم.

سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه تعاملات با نهادها و سازمان‌ها با قوت بیشتر استمرار خواهد داشت و از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده می‌شود، یادآور شد: در عمل نگاه ما همان نگاه اعتقادی است و هدف اصلی نیز کمک به نماینده مقام معظم رهبری در استان در راستای اهداف انقلاب و اسلام و خدمت به مردم خواهد بود.

حجت الاسلام بختیاری نیز گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مدت زمان حضور خود ارائه کرد.

گفتنی است حجت الاسلام مطهری از اساتید حوزه علمیه، پیش از این به عنوان مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان مشغول به خدمت بود.

«مطهری» سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha