سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ با اشاره به وحدت و همدلی بین ملت ایران گفت: دشمنان از همدلی و وحدت غدیریه امت اسلامی ترس، از جشن‌های کیلومتری مردم واهمه دارند و این برای مسلمانان تولید قدرت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: غدیر روز اعلام بیعت با حجت ابن الحسن است.

وی افزود: در روزگاری که بازار گناه گرم است و ایمان را به ثمن بخس می‌خرند و می‌فروشند، باید دست از دست امام زمان(عج) جدا نکرد، نکند به کمک به فقرا ایمان بیاوریم اما نسبت به نماز کاهلی و سستی کنیم یا به نماز ایمان بیاوریم و در حجاب و حضور در مجلس گناه سستی کنیم.

خطیب جمعه خارگ با اشاره به وحدت و همدلی بین ملت ایران، گفت: دشمنان از همدلی و وحدت غدیریه امت اسلامی ترس و از جشن‌های کیلومتری مردم واهمه دارند و این برای مسلمانان تولید قدرت می‌کند.

وی افزود: هر جای که مسلمانان تولید قدرت پاک داشته باشند، دشمن آنجا را با توپخانه خود می‌کوبد، آن روزی که بنی امیه سکه و طلا می‌دادند که فضائل امیرالمومنین(ع) را مصادره کنند و بر منابر لعن علی بن ابی طالب کنند، به این علت بود که قدرت پاک حضرت امیر(ع) و شیعیان حضرت، مانع بزرگی در برابر شهوت رانی و فساد آنان بود.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: امروز هم در یک نگاه تطبیقی می‌بینیم که دشمن توپخانه خودش را روی چه موضوعاتی قرار داده و خود در آن مسائل دچار تناقض است، یکی از موضوعات مساله حجاب است که مواضع فکری و عملی دشمنان دچار تناقض است.

خطیب جمعه خارگ اظهار کرد: به نام آزادی عده‌ای را فریب می‌دهند تا کشف حجاب کنند و اگر کشف حجاب نکردند، در کشورهای خود اجبار به کشف حجاب می‌کنند و این تناقض آشکار دشمنان است.

وی با بیان اینکه دو رویکرد مهم را استکبار دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: یکی تقابل مردم و حاکمیت که در اغتشاشات سال گذشته دیدیم و دیگری کشف حجاب برای تقابل مردم با مردم که در هر دو دشمن شکست خورد.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: تشویق به بی بندوباری و ولنگاری و زیبا نمایی گناه توسط دشمن، ما را از امر به معروف و نهی از منکر غافل نکرده است، مردم ما بسیار هوشیار فهیم و با بصیرت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha