سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پیامی از حضور پرشور مردم، همکاری و برنامه ریزی همه نهادها به ویژه بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در پیامی از حضور پرشور مردم، همکاری و برنامه‌ریزی همه نهادها به‌ویژه بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اعظم(ص) فرموند: عید غدیر، بزرگترین عید امت من است.

غدیر، چشمه جوشان و حقیقت جاودانی است که سرنوشت بشریت در تحقق آرمان جهانی بدان وابسته است.

اینک که مردم عزیز استان هرمزگان در کنار ملت بزرگ ایران و عاشقان ولایت و دلدادگان به ساحت مقدس امیرالمؤمنین(ع) در اقصی نقاط جهان پرچم احیای این فریضه فراموش شده را به‌دست گرفته و امسال شورانگیزتر از سال‌های گذشته به احیای غدیر و فرهنگ‌سازی و نهادینه نمودن آن همت گماشتند، برخود فرض می‌دانم مراتب شکرگذاری و قدردانی خود را از آحاد مردم شریف هرمزگان و همه نهادها و دستگاه‌های اداری استان به‌ویژه بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان که در مدیریت میدان در کنار مردم عزیز بودند، ابراز نمایم.

این حرکت مقدس طلیعه‌ای است که در سال‌های آینده با حضور و مشارکت هر چه بیشتر شما مردم مؤمن غدیر در کنار عاشورا و اربعین به دو بال حرکت به سمت آرمان جهانی ظهور تبدیل گردد.

محمد عبادی زاده

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha