سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: تعداد شرکت کنندگان در چهل و ششمین مسابقات قرآنی به هزار و ۲۰۰ نفر رسیده که نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات در شهرستان‌های مختلف مشخص شده است، اظهار کرد: مسابقات در شهرستان‌های زنجان، ایجرود، ماهنشان، سلطانیه و طارم به صورت تجمیعی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان زنجان نیز مسابقات بخش آوایی (صوتی) خواهران چهارشنبه ۲۸ تیر، بخش آوایی برادران جمعه ۳۰ تیر و همه رشته‌های معارفی (کتبی) پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان زمان مسابقات در شهرستان‌های ابهر و خرمدره را هم ۲۲ و ۲۳ تیرماه اعلام کرد و گفت: نفرات برتر شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار بخش شامل بخش آوایی انفرادی، بخش گروهی، بخش معارفی عمومی و بخش معارفی تخصصی برگزار می‌شود، اضافه کرد: حفظ (کل، ۲۰ جز، ۱۰ جز و پنج جز قرآن کریم)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان در بخش آوایی انفرادی و مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز در بخش گروهی جزو موارد این مسابقات خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha