دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرگرد دشتی

حوزه/ جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشست شورای سیاست گذاری نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان گفت: اصحاب رسانه در راستای انعکاس هر چه بهتر ارزش‌ها و آرمان‌های کشور منسجم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه استان بوشهر ظرفیت‌های متعددی را در راستای تولید محتوای انقلابی دارد تصریح کرد: استان بوشهر با پیشینه انقلابی و استکبار ستیزی خود می‌تواند سوژه‌ای جذاب برای استفاده رسانه‌های جبهه انقلاب در راستای تولید محتوای انقلابی شود.

وی انسجام اصحاب رسانه را با یکدیگر مهم دانست و خاطرنشان کرد: شایسته است تمامی اصحاب رسانه با هماهنگی و انسجام بتوانند آرمان‌ها و ارزش‌های کشور را به بهترین شکل در جامعه انعکاس دهند.

به گزارش حوزه، نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر با هدف شناسایی استعدادهای رسانه ای و تجلیل از اصحاب رسانه نقش آفرین در تولیدات انقلابی، ایجاد رقابت اثر بخش و ارتقای توان حرفه ای و افزایش انگیزه، خلاقیت و خودباوری عزیزان رسانه، معرفی تولیدات فاخر رسانه ای در سطح استان و کشور، ترغیب برای تولید و انتشار پیشرفت های کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت شعار سال، جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، پیوند رسانه‌ای صنعت و تولید، دستاوردها و خدمات سپاه و بسیج، امید آفرینی در جامعه، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha