سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تکفیری دہشتگردوں کی پاراچنار پر یلغار کے خلاف ایم ڈبلیو ایم کا کراچی میں احتجاج

حوزه/ از سوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان تظاهراتی در اعتراض به تهاجم تروریستی در پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان، تجمع تظاهراتی در محکومیت حمله تروریست های طالبان به پاراچنار، در کراچی برگزار شد که در آن تعداد زیادی از مردم شرکت کردند. قبل از تجمع از حسینیه خراسان تا چهار راه نمایش، راهپیمایی اعتراضی نیز برگزار شد.

حجت الاسلام صادق جعفری و خالد راو فعال فرهنگی در این تجمع اعتراضی سخنرانی کردند و حجج الاسلام اشرف حسین کاشفی، رضی حیدر رئیس پاسبان عزا، مولانا مبشر حسن و دیگر مسئولان نهادهای مذهبی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین شاخه کراچی در این تجمع اعتراضی گفت: حمله به خط مقدم دفاع پاکستان در پاراچنار نگران کننده است. شیعیان پاراچنار در خط مقدم دفاع پاکستان هستند.

وی اظهار داشت: سکوت دولت در قبال حمله طالبان به پاراچنار امری تاسف بار و مذموم است، حمله به شیعیان قبل از محرم توطئه برای تضعیف پاکستان است. دولت و نهادهای دولتی باید به وظیفه خود عمل کنند و برای برقراری امنیت در پاراچنار نقش خود را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: تنش های جمعی در سراسر کشور تحت یک توطئه قبل از محرم ترویج می شود. مردم میهن دوست در سراسر کشور نگران مردم پاراچنار هستند. نهادهای دولتی فورا جلوی تروریست ها را بگیرند. اگرچنین نشود خیابان های پاکستان به زودی پر از صدای شعارهای لبیک یا حسین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha