سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حضور مبلغان سطح سه موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام

حوزه / به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام مبلغین با حضور در مساجد، پایگاه‌های بسیج و بقاع متبرکه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امور تبلیغی و سخنرانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام مبلغین با حضور در مساجد، پایگاه‌های بسیج و بقاع متبرکه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امور تبلیغی و سخنرانی پرداختند.

مبلغان سخنران با اشاره به موضوعات، نومیدی دشمن از براندازی جمهوری اسلامی ایران و تلاش دشمن برای هدف قرار دادن شعائر دینی اسلامی و استحاله انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب، تبیین نهضت عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج)، به جهاد تبیین در مجالس عزاداری اباعبدالله(ع) پرداختند.

گفتنی است مبلغان در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در امر تبلیغ، با حضور در مجالس عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم و صفر در قالب گروه‌های جهادی، با انجام فعالیت‌های فرهنگی، سخنرانی، پاسخگویی به شبهات و بیان احکام به رسالت تبلیغی خود پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha