چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جمیری

حوزه/ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت با بیان اینکه علما سهم وافر و تأثیرگذاری در جامعه دارند گفت: با وجود تهاجمات گسترده دشمنان به لطف خدا حضور مردم در مجالس امام حسین(ع) بسیار پرشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و اصحاب باوفای این حضرت اظهار داشت: حضور علما به عنوان مروجان دین در بیان مسائل باعث راهبری و هدایت جامعه شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت با بیان اینکه علما سهم وافر و تأثیرگذاری در جامعه دارند گفت: با وجود تهاجمات گسترده دشمنان، به لطف خدا حضور مردم در مجالس امام حسین(ع) بسیار پرشور بود.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری حوزه علمیه، گفت: این آمادگی وجود دارد که از محل اعتبارات تملک دارایی به زیرساخت حوزه های علمیه کمک شود.

جمیری با بیان اینکه تلاش شده در دوران نمایندگی نگاهمان معطوف به مناطق محروم باشد، گفت: در این خصوص هرجا که احساس شد نیاز به مساعدت و کمک است ورود کردیم و نتایج خوبی هم به دست آمده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی مسائل مهمی همچون فاضلاب شهرهای عالیشهر و چغادک، توسعه فضاهای درمانی در حوزه انتخابیه، حل مشکل بیمه صیادان و ملوانان، ایجاد کارخانه فولاد در شمال استان، پیگیری اضافه شدن بوشهر، گناوه و دیلم به موضوع دریافت حق مناطق عملیاتی را از مهمترین پیگیری ها و عملکرد خود عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha