دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه کار در عرصه کودک و  نوجوانان جز ضرورت‌ها است، گفت: هر گاه طرحی در این حوزه که قابلیت اجرایی شدن را داراست، وجود داشت، دو بستر مناسب برای اجرای آن همانند شورای فرهنگ عمومی و شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان، با تقدیر از خدمات آقای جباری، اظهار داشت: هم از لحاظ شکلی و هم از نظر محتوایی، فعالیت در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مسئولیت خطیری است.

وی افزود: پیوند و ارتباط خوبی بین مجموعه دفتر با اتحادیه وجود داشت که امیدواریم این ارتباط در دوره جدید نیز استمرار داشته باشد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه تعداد زیادی مجموعه‌های تربیت محور کودکان و نوجوان در همدان فعالیت می‌کنند، گفت: شورای تبلیغ استان همدان، دارای میز تخصصی کودک و نوجوان است که انسجام بین فعالین این عرصه و توسعه کمّی و کیفی در راستای اهداف موجود را به عنوان اهداف اصلی دنبال می‌کند و اتحادیه انجمن‌های اسلامی می‌تواند از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط با مجموعه‌های دانش‌آموزی و کودک و نوجوان، اظهار کرد: قطعا برقراری این ارتباطات و نشست‌های مشترک دارای آثار مثبتی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، یادآور شد: مقام معظم رهبری از این مجموعه به عنوان سنگر فکری یاد کردند، بنابراین این سنگر نیاز به مراقبت دارد.

وی با بیان اینکه این سنگر باید حفظ شود، گفت: این سنگر در گام اول باید خودش حفظ شود و مستحکم باشد و بعد در مقابل هجمه‌ها بتواند ایستادگی و مقابله کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه کار در عرصه کودک و نوجوانان جز ضرورت‌ها است، یادآور شد: هر گاه طرحی در این حوزه که قابلیت اجرایی شدن را دارا است، وجود داشت، دو بستر مناسب برای اجرای آن همانند شورای فرهنگ عمومی و شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

گفتنی است در این مراسم با تقدیر از خدمات محمدصالح جباری، محمدصالح زارعی به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha