دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار همدان

حوزه / استاندار همدان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز، گفت: خبرنگاران اصلاح‌گر امور و روشنایی‌بخش مسیر آینده کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز، اظهار داشت: خبرنگاران اصلاح‌گر امور و روشنایی‌بخش مسیر آینده کشور هستند.

متن پیام به شرح ذیل است:

“روز خبرنگار” یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به کمک قلم‌ صادق و توانای خود، موجبات روشنگری، تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

هفدهم مردادماه روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت‌گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با کوشش بی‌دریغ خود، اصلاح‌گر امور و روشنایی‌بخش مسیر آینده می‌شوند.

قشر فرهیخته‌ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

بی‌تردید و به دور از سخنان کلیشه‌ای، هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین و به‌ویژه اصحاب رسانه و خبر در استان همدان سزاوار شایسته‌ترین قدرشناسی و تکریم‌هاست، چرا که این عزیزان همواره با پیشتازی در عرصه جهاد تبیین، دستاوردهای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس و منتشر می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به‌ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و روز منادیان شور و شعور جامعه، سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha