دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه دشمن ایمان و امید جوانان را مورد هدف قرارداده، تأکید کرد: والدین و دستگاه‌های فرهنگی متولی همانند ائمه جمعه، مساجد، ارشاد و تبلیغات لازم است تا از شیوه‌های تبلیغی هنرمندانه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا که صبح امروز در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آران و بیدگل برگزار شد، اظهار داشت: در زیارت عاشورا می‌خوانیم سلام بر حضرت علی‌(ع) و امام حسین(ع) که مایه حیات دین و ولی دم صاحب خون خدا هستند.

امام جمعه کاشان، افزود: امت اسلامی در عصر عاشورا در یاری امام حسین(ع) مردود شدند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه در یاری رساندن به ولی زمان خود مانند حضرت عباس(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و حضرت قاسم (ع) باشیم، خاطرنشان کرد: حضرت قاسم(ع) با درخواست از امام حسین(ع) اجازه رفتن به میدان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در زمان امام حسین(ع) عده‌ای به جای کمک به ایشان همانند کسانی که به امامین انقلاب نامه نوشتند که برای کنار آمدن با آمریکا جام زهر را بنوشید، نسبت به امام حسین(ع) هم همین برخورد را کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه برای یاری امام زمان(عج) باید آیه آخر سوره صف را جدی بگیریم، اظهار کرد : ملت ایران سال‌هاست که پای آرمان‌ها و رهبر خودشان ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن ایمان و امید جوانان را مورد هدف قرارداده، تأکید کرد: والدین و دستگاه‌های فرهنگی متولی همانند ائمه جمعه، مساجد، ارشاد و تبلیغات لازم است تا از شیوه‌های تبلیغی هنرمندانه استفاده کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha