دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه باید به دنبال خدمت باشیم، گفت: عنوان تودیع و معارفه درستی نیست، چرا که همه در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم باید تلاش کنیم، بنابراین باید گفت در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد نه تودیع.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با تقدیر از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام نظیری، اظهار داشت: حجت‌الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌ و قدردان این تلاش‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه باید به دنبال خدمت باشیم، گفت: عنوان تودیع و معارفه، عنوان درستی نیست، چرا که همه در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم باید تلاش کنیم، بنابراین باید گفت در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد نه تودیع.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام نظیری، فهم درستی از مسائل فرهنگی در استان همدان داشت، خاطرنشان کرد: این مهم است که طلاب و مبلغان و نخبگان بدانند در چه جبهه‌ای ایستاده‌اند و در کجای تاریخ باید به وظیفه خود بپردازند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه سازمان تبلیغات و حجت الاسلام نظیری در استان همدان، یادآور شد: اتفاقات بی‌نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان در چند سال اخیر رخ داد، که نتیجه آن برگزاری مراسم‌های باشکوهی در این مدت بود.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه حجت الاسلام نظیری هیچ‌گاه به دنبال اسم و رسم نبود، اظهار کرد: در ستاد مردمی کرونا در استان، با وجود آنکه یکی از مؤثرترین افراد شخص حجت‌الاسلام نظیری بود، اما اسمی و عکسی از وی در این برنامه‌ها مشاهده نشد.

وی با تبریک به حجت الاسلام ارتقایی برای حضور به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت: با روحیه‌ای که از حجت‌الاسلام ارتقایی سراغ داریم، امیدواریم شاهد استمرار این خدمات و تلاش‌ها باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha