سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمودی زاده

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس سرلوحه خبررسانی را در حادثه‌کربلا مشاهده می‌کنیم گفت: حادثه کربلا دو مرحله است، مرحله اول بر عهده حضرت اباعبدالله(ع) بود و مرحله دوم بر عهده حضرت زینب و امام سجاد(ع) بود که اگر مرحله دوم نبود، قطعا این‌ حادثه اینقدر تأثیرگذار نبود که پس از قرن‌ها جوانان با تأسی به آن حادثه جان خود را فدا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی زاده پیش از ظهر امروز در مراسم ‌گرامیداشت هفته خبرنگار که به همت سپاه فجر فارس، صدا و سیمای مرکز فارس، شهرداری شیراز و سازمان بسیج رسانه فارس به میزبانی صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان در هر جایگاه که باشد، یک‌سیر حرکتی دارد و اگر جلوه انسانیت انسان غلبه کند، طبیعتاً سیر تکاملی به سمت پروردگار است، اظهار کرد: راه رسیدن به این هدف اطاعت از دستورات خداوند است.

وی در ادامه قدم اول رسیدن به تقوا را صداقت برشمرد و اضافه کرد: انسان در هر کاری که باشد باید خدا محوری سرلوحه کار خود قرار دهد، راه رسیدن به این هدف اطاعت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس جهاد تبیین را یکی از رسالت های خطیر خبرنگاران دانست و عنوان کرد: عرصه‌ خبر و رسانه مسئولیتی بزرگ‌ بر عهده دارد و بار سنگین مسئولیت جهاد تبیین هم بر عهده این قشر است.

وی با بیان اینکه سرلوحه خبررسانی را در حادثه‌ کربلا مشاهده می‌کنیم، حادثه کربلا را دو مرحله دانست و گفت: مرحله اول بر عهده حضرت اباعبدالله(ع) بود و مرحله دوم بر عهده حضرت زینب و امام سجاد(ع) بود که اگر مرحله دوم نبود، قطعا این‌ حادثه اینقدر تأثیرگذار نبود که پس از قرن‌ها جوانان با تأسی به آن حادثه جان خود را فدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha