دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: قرار بود صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دانشگاه باشد؛ اما دانشگاهی که قصد دارید با حضور این افراد به مردم عرضه کنید، دانشگاه اسلامی و انقلابی نیست و بالاخره در یک مقطع باید تکلیف گفتمان غیرانقلابی که در صداوسیما حضور داشتند و دارند، مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی گفت و گویی به خداحافظی محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی از تلویزیون واکنش نشان داد و گفت: خداحافظی این مجری متدین، هنرمند و انقلابی از تلویزیون، موجب ناراحتی قشر عظیم و توده مردم شریف ایران اسلامی است و باید حامی این هنرمندان بود.

وی اظهار داشت: صداوسیما باید فورا زمینه حضور مجدد این مجری انقلابی را فراهم نماید و جای تأسف است که موجبات ناراحتی مجریان انقلابی به این سادگی پدید می آید؛ اما افرادی که کارنامه آنان در فتنه و فتنه گری برای ملت ایران مشخص است، مجدد دعوت به همکاری می شوند.

* فحش و ناسزا برای انقلابی ها، قاب تلویزیون برای حامیان فتنه؟!

رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: روا نیست که در ایام فتنه و مشکلات، جوانان انقلابی و بسیجیان پاکار به میدان آمده و فحش و ناسزاها را بشنوند و حتی در این مسیر شهیدانی همچون آرمان علی وردی و روح الله عجمیان دهیم؛ اما بعد از عادی شدن اوضاع، مجددا افرادی که در آتش این فتنه دمیده بودند، در قاب تلویزیون حاضر شده و همچنان سبک زندگی مورد نظر خود را با پیام های غیرمستقیم خود به مخاطب القا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: تأسف این موضوع زمانی دوچندان می شود که دستمزدهای نجومی این افراد نیز به گوش می رسد و واقعا جای سوال از مدیران صداوسیما دارد که با چه انگیزه ای، مجددا به این افراد میدان داده می شود.

* قرار بود دانشگاه باشید

وی بیان داشت: قرار بود صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دانشگاه باشد؛ اما دانشگاهی که قصد دارید با حضور این افراد به مردم عرضه کنید، دانشگاه اسلامی و انقلابی نیست و بالاخره در یک مقطع باید تکلیف گفتمان غیرانقلابی که در صداوسیما حضور داشتند و دارند، مشخص شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: برخی افراد، جذب مخاطب را دلیل حضور این افراد در صداوسیما عنوان می کنند؛ اما سوال اینجاست که با چه منطقی قرار است جذب مخاطب داشته باشید؟ قرار است برای جذب مخاطب، مُسلمات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را زیرپا بگذارید؟ آیا فتنه، خط قرمز انقلاب و صداوسیما نیست؟ آیا حامیان فتنه به راحتی می توانند مجددا در صداوسیما جولان دهند؟

* از حامیان فتنه تبری بجویید

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: حداقل انتظار ما از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران این است که از حامیان فتنه و اغتشاش، تبری جسته و آنتن تلویزیون را در اختیار آنان قرار ندهند.

وی گفت: فراموش کرده اید که همین افراد و امثال آنان باعث گمراهی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم شده اند؟ غفلت این افراد در همراهی با فتنه گران و اغتشاشگران باید با توبه عملی برای ملت بزرگ ایران به یقین برسد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان ابراز داشت: امیدواریم مسئولان صداوسیما با دعوت مجدد از مجری انقلابی، جناب آقای شهبازی و حذف حامیان فتنه و اغتشاش، بخشی از اعتماد از دست رفته را برگردانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 40
    بازگشت سلبریتی ها یعنی پایمال کردن خون شهیدان امنیت هنوز سالگرد شهدای امنیت آرمان علی وردی ها و روح‌الله عجمیان ها نشده است میخواهید سلبریتی ها رو برگردانید؟
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 40
    سلام ضمن تقدیر وتشکر از واکنش به عنوان رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با همکاری دیگران پی گیری هم بفرمایید.
  • فور IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 40
    خدا خیرتون بده واکنش ضروری و فوریت داشت.
  • سید مسعود IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    2 0
    بنظرتون موضع شهبازی درست بود؟
    • یقینا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      1 23
      بلا شک. استفاده از حیثیت در راستای مقابله با آلودگی ناشر آلودگی، ایثار بزرگی است