دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست امام جمعه دیر با مدیران مدارس

حوزه/ امام جمعه دیّر با تأکید براینکه کار دشمن ایجاد یاس و ناامیدی برای منفعل کردن جامعه است، گفت: دشمن به گونه ای فضاسازی کرده که ما حالت انفعالی به خود بگیریم در حالی که ما باید فعالانه در صحنه باشیم و برنامه ریزی و تدبیر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در نشست بصیرتی مدیران و معاونین مدارس شهرستان دیّر، پروژه مهر را حیاتی و تاثیرگذار در امروز و فردای دانش آموزان و جامعه اسلامی برشمرد و اظهار داشت: همه در سنگر تعلیم و تربیت به مسئولیت ها و وظایف خود به نحو شایسته عمل کنیم.

امام جمعه دیّر بیان کرد: مسئله آموزش و پرورش یکی از برنامه های اصلی پیامبران به ویژه پیامبر اسلام بود و امروز این رسالت مهم بر دوش معلمان و مدیران است که در بعد آموزشی و به ویژه پرورشی تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری و نقش مهم معلمان در تربیت نسل آینده، افزود: از وزارتخانه آموزش و پرورش گرفته تا ادارات کل و تابعه و تلاش مدیران مدارس همه برای نقش آفرینی معلمان در تربیت دانش آموزان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: مدیر مدرسه باید بتواند با راهبری و جهت دهی به معلمان و زیرمجموعه خود در نحوه برخورد آنها با دانش آموزان و افزایش سعه صدرشان تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از سال گذشته تا الان از همه ابزارهای خود در قالب یک جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده است، عنوان کرد: امروز با جنگ رسانه ای و تبلیغات گسترده و کار جهت دار دشمن و تزریق اطلاعاتی که ذهن افراد را مشوش می کند، مواجه ایم.

امام جمعه دیّر خاطرنشان کرد: امروز در فضایی مسموم و آلوده قرار داریم که دشمنان گاهی از کاهی کوهی می سازند و ناواقعیت ها را به عنوان یک واقعیت مسلم جا می زنند.

وی افزود: دشمنان اجتماعات چندمیلیونی پیاده روی اربعین و مراسم محرم و صفر و پنج میلیون زائر امام رضا(ع) در مشهد را نادیده گرفته اما تجمع چندنفر در کوچه و خیابان را بزرگنمایی کرده و گاهی اوقات با ابزار فتوشاپ تصویر یک تجمع غیرواقعی را به خورد ما می دهند یا اجتماعات بانوان محجبه را نمی بینند و عکس چند نفر کشف حجاب کرده را منعکس می کنند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید براینکه کار دشمن ایجاد یاس و ناامیدی برای منفعل کردن جامعه است، تصریح کرد: دشمن به گونه ای فضاسازی کرده که ما حالت انفعالی به خود بگیریم در حالی که ما باید فعالانه در صحنه باشیم و برنامه ریزی و تدبیر داشته باشیم.

وی با اشاره به اعتراف دشمن به شکست خود با وجود فراخوان های متعدد در سالگرد اغتشاشات، بیان داشت: اگر ما وجود دشمن را باور کنیم و شیوه های دشمنی او را بشناسیم و هوشیار و بیدار باشیم آنها نمی توانند بر ما غلبه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha