دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/رژه خودرویی روز ارتش در سنندج برگزار شد

حوزه/ استاندار کردستان گفت: امروز با تبعیت از ولایت فقیه این انقلاب تمام توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است و تنها چیزی که نصیب دشمن شده است، شکست و خواری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز در شهر سنندج برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در این آیین اظهار داشت: این ملت با بصیرت و روحیه انقلابی و ولایت محور خویش از ابتدای انقلاب تا امروز تمامی توطئه های دشمنان را پشت سرگذاشته است.

استاندار کردستان گفت: امروز ایران در اوج اقتدار قرار دارد و بی‌شک این اقتدار روز به روز بیشتر از گذشته می‌شود.

زارعی کوشا با اشاره به دسیسه‌های دشمن علیه این انقلاب افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جهانی و منطقه‌ای ایران با تحریک رژیم بعث صدام به دنبال از بین بردن انقلاب نوپای ما بودند ولی با مقاومت رزمندگان اسلام و رهبری حکیمانه امام راحل نقشه‌های شیطانی آنان شکست خورد.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه دفاع مقدس در تاریخ این انقلاب اظهار کرد: ایران اسلامی همزمان در دو جبهه و در یک زمان مشترک می‌جنگید یکی با عناصر خودفروخته ضد انقلاب و داخلی و دیگری با دشمن خارجی و نیروهای بعث که خوشبختانه در هر دو جبهه این ملت سربلند شدند.

استاندار کردستان گفت: امروز با تبعیت از ولایت فقیه این انقلاب تمام توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است و تنها چیزی که نصیب دشمن شده است، شکست و خواری می‌باشد.

زارعی کوشا در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس این است که در این جنگ نابرابر رزمندگان اسلام اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این میهن به دست دشمن بیفتد که این خود کار بسیار بزرگی است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرداران بزرگی همانند حاج قاسم سلیمانی را برای این انقلاب پرورش داد، گفت: امروز از تجربیات دوران دفاع مقدس استفاده می‌کنیم و همین تجربیات باعث شده است که در بحث نظامی و دفاعی به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شویم.

وی به اغتشاشات سال گذشته دشمنان این انقلاب و ملت اشاره کرد و بیان کرد: دشمنان تمام قدرت و انرژی خود را برای ساقط کردن این نظام اسلامی بسیج کرده بودند ولی بصیرت ملت ایران آنان را با شکست مواجه ساخت .

در ادامه این مراسم، سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در سخنانی عنوان کرد: دفاع مقدس دو ویژگی دارد یک مظلومیت ایران اسلامی را و دنیا نشان داد و از سوی دیگر اقتدار این نظام را به جهانیان نشان داد و امروز همه ما قدردان مجاهدت شهدا و رزمندگان هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: برای دفاع از مملکت و میهن هزاران شهید و جانباز و ایثارگر خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نتیجه این ایثارگری‌ها را می‌بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha