دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1108773
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
سپاه

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت:ملت ایران با اتحاد و خودکفایی روز به روز قوی تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی چفرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران روز به روز قوی تر می شود، گفت: ملت ایران با اتحاد امت و خودکفایی در زمینه های گوناگون مسیرهای پیشرفت را طی می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی در مقیاس مقابله با ابرقدرت ها به تراز توازن تلافی جویانه پشیمان کننده رسیده است، اظهار کرد: امروز در جنگ نیمه سخت و نرم هم با وجود عدم توازن ابزار رسانه ای، شاهد شکست مفتضحانه ائتلاف جهانی در جنگ ترکیبی هستیم.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه به لطف الهی و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و بصیرت روزافزون مردم ایران اسلامی، نقشه های دشمن یکی پس از دیگری شکست خورده و ملت ایران سربلند و پیروز از توطئه ها و حیله های دشمنان خواهد بود.

سردار کشکولی در پایان دفاع مقدس را گنجینه ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی برشمرد و بر تعمیق، ترویج و نهادینه کردن ارزش های دوران دفاع مقدس در جامعه به ویژه بین قشر نوجوان و جوان جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha