یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه مرند

حوزه/ امام جمعه شهرستان مرند گفت: اکنون باید جهت نگهداشت یاد و خاطره رزمندگانی که در آن برهه حساس توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند، از ظرفیت هنر استفاده کرد و جلوه‌های آن دوران را برای مردم به خصوص نسل جوان بیان کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام علی نعمت‌ زاده امام جمعه شهرستان مرند امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع طلاب و روحانیون شهرستان مرند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم جهاد تبیین در راستای شناساندن ابعاد مختلف جنگ تحمیلی در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس با از جان گذشتگی میلیون‌ها ایرانی به ثمر رسید.

وی افزود: اهداف دفـاع مقدس هنرمندانه برای نسل جوان کشور تبیین شود.

امام جمعه شهرستان مرند ادامه داد: اکنون باید جهت نگهداشت یاد و خاطره رزمندگانی که در آن برهه حساس توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند، از ظرفیت هنر استفاده کرد و جلوه‌های آن دوران را برای مردم به خصوص نسل جوان بیان کنیم.

وی با تحسین حضور مقتدرانه و ولایی رییس جمهور در سازمان ملل، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی با حضور ولایی خود در سازمان ملل بیانگر واقعیت‌های اهداف شوم آمریکایی و غربی بود به نحوی که سران کشورهای جهان سخنرانی وی را مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا و اسراییل غاصب‌گر عنوان کردند.

حجت الاسلام نعمت‌ زاده خاطرنشان کرد: مدیران و روسای ادارات باید تمام توان خود در راستای حل مشکلات مردم به‌خصوص معیشت مردم به کار ببندند تا این مشکلات، دستاوردهای بزرگ نظام و دولت سیزدهم را برای مردم کمرنگ نشان ندهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha