سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس نباید تشریفاتی باشد بلکه باید همواره بین اولیا و مربیان یک ارتباط تنگاتنگ برقرار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، آیین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان صبح امروز در دبستان «حیرت سجادی» در شهر سنندج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم در سخنان عنوان کرد: روزهای نخستین آغاز سال تحصیلی برای همه دانش آموزان به عنوان یک خاطره برای همیشه باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: امروز باید فرزندان خود را به تحصیل علم تشویق کنیم دکتر سجادی که امروز اسم این مدرسه به نام وی می‌باشد از مفاخر و افتخارات استان کردستان هستند که در راه علم زحمات بسیاری کشیدند.

وی ادامه داد: باید برای قدردانی و نیز الگو قرار دادن نخبگان این استان مدارس و مراکز آموزشی به نام این عزیزان باشد تا زمینه‌ای برای تشویق دانش آموزان شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه والدین و آموزگاران باید در بحث علم و تربیت فرزندان و دانش آموزان احساس وظیفه کنند،عنوان داشت: باید تلاش مدارس و آموزگاران این باشد که دانش آموزان را طوری آموزش دهند که به عنوان نخبه در آینده شناخته شوند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: آموزگاران باید جدای از آموزش و تدریس کتب درسی مسائلی همانند ادب و اخلاق را به دانش آموزان یاد دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس نباید تشریفاتی باشد بلکه باید همواره بین اولیا و مربیان یک ارتباط تنگاتنگ برقرار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha