سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه الزهرا(س)احمدآباد اردکان

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در آیین تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه الزهرا (س) شهر احمدآباد اردکان گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۲۳ نفر از خواهران در حال تحصیل علوم دینی و ۲۰ نفر از اساتید خواهر، به امر تدریس و تربیت طلاب این مدرسه علمیه مشغول هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان روز گذشته در آیین تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران شهر احمدآباد اردکان که با حضور مسئولان حوزوی و شهرستانی و امام جمعه شهرستان اردکان برگزار شد، با تبریک سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها شهر احمدآباد از مدارس خوب استان یزد است که درسال ۱۳۸۰ توسط مؤسس مدرسه آیت الله حاج شیخ حسین محمدی تأسیس شد و تا کنون شش نفر از خواهران در این سال ها به مدیریت در این مدرسه مشغول بوده اند که از زحمات همگی به خصوص خانم مروتی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی، تصریح کرد: در این مدرسه در حال حاضر ۱۲۳ نفر از خواهران در حال تحصیل علوم دینی و ۲۰ نفر از اساتید خواهر، به امر تدریس و تربیت طلاب مشغول هستند که امیدوارم در همین آغاز سال تحصیلی طلاب به امر فراگیری علم اهتمام بورزند و اساتید نیز در مسئله آموزش علوم دینی و تربیت طلاب از تمام تلاش خود در این زمینه استفاده نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، توصیه کرد: طلاب باید همیشه به دنبال کسب علم و ارتقای علمی باشند و علاوه بر آن باید به مهارت لازم در زمینه های مختلف دست پیدا کنند و اینکه در کنار علم و مهارت به دنبال خودسازی و تهذیب نفس نیز باشند.

حجت لااسلام والمسلمین کارگر شورکی، برخی از فعالیت های این مدرسه در طی دوران مدیریت خانم مروتی را برشمرد و از زحمات وی قدردانی کرد و با معرفی خانم عاطفه ابراهیم زاده به عنوان سرپرست جدید این مدرسه، به مدیریت موفق وی در حوزه سطح سه اردکان و از لحاظ علمی به تحصیل در سطح چهار حوزه خواهران اشاره کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

خانم مروتی مدیر سابق مدرسه علمیه الزهراسلام الله علیها اردکان با اشاره به اهم برنامه های انجام شده در دوران مدیریت خود، برای مدیر جدید هم سربلندی در امر تربیت طلاب را آرزو کرد.

خانم ابراهیم زاده مدیر جدید در سخنانی با اشاره به بعضی از برنامه های خود برای اداره این مدرسه، اظهار امیدواری کرد: با همکاری کادر مدرسه و هیئت امناء و مؤسس مدرسه بتواند در تکمیل و ارتقای برنامه های این مدرسه در زمینه های آموزشی، تربیتی، علمی و فرهنگی تلاش نماید.

در این جلسه، امام جمعه احمد آباد و حجت الاسلام صابری رئیس هیئت امنای این مدرسه در سخنان جداگانه ای با خیرمقدم به مسئولین به خصوص مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و همکاران وی، از تلاش های خانم مروتی تشکر و قدردانی کردند و اظهار امیدواری نمودند: خانم ابراهیم زاده در مسئولیت جدید خود بتواند در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی رشد و تعالی طلاب را ارتقا دهد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های خالصانه فاطمه مروتی تقدیر و خانم عاطفه ابراهیم زاده به عنوان سرپرست مدرسه علمیه شهر احمد آباد به مدت یک سال معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین شاکر امام جمعه اردکان و مسئولینی از فرمانداری، شهرداری و بعضی دیگر از دستگاه ها و اعضای هیئت امنای مدرسه، طلاب، اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه حضور یافتند.

۱۲۳ بانوی طلبه در مدرسه الزهرا (س) احمدآباد اردکان تحصیل می کنند

۱۲۳ بانوی طلبه در مدرسه الزهرا (س) احمدآباد اردکان تحصیل می کنند

۱۲۳ بانوی طلبه در مدرسه الزهرا (س) احمدآباد اردکان تحصیل می کنند

۱۲۳ بانوی طلبه در مدرسه الزهرا (س) احمدآباد اردکان تحصیل می کنند

۱۲۳ بانوی طلبه در مدرسه الزهرا (س) احمدآباد اردکان تحصیل می کنند

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha