سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: خواهران طلبه پرچمداران تحکیم بنیان خانواده هستند و به تبلیغ معارف دینی پرداخته و پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان در مدرسه فاطمیه(س)خرم آباد بیان کرد: خواهران طلبه پرچمداران تحکیم بنیان خانواده هستند و همواره برای صیانت از نهاد بنیان خانواده تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغ نقش مهمی در تعمیق و تقویت آموزه های دینی و اخلاقی در جامعه دارند، افزود: خواهران مبلغه الگوی عمل به آموزه های دینی هستند و باید در همه زمینه ها برای اقشار جامعه الگو باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان بر نقش خواهران طلبه و مبلغ در بصیرت افزایی دینی در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه به تبلیغ معارف دینی پرداخته و پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه باشند.

حجت الاسلام موسوی بر ارتقاء دانش تبلیغی خواهران طلبه برای اثرگذاری بیشتر تبلیغ در جامعه تاکید کرد و گفت: خواهران مبلغ باید با تسلط بر علوم فقهی و همچنین علم روز تلاش کنند شبهات افراد جامعه در زمینه عفاف و حجاب را پاسخ دهند.

وی در پایان با بیان اینکه خواهران طلبه با اخلاص و نظم و انضباط در کلاس های درس و بحث حوزه حضور داشته باشند، یادآور شد: حضور مستمر در کلاس های درس و بحث عاملی مهم در کسب معارف تهذیبی و تبلیغ در سطح جامعه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha