یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/اجتماع جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سنندج

حوزه/ اجتماع جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز در شهر سنندج با حضور جوانان این خط برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اجتماع جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی امروز در شهر سنندج با حضور جوانان این خط برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این اجتماع اظهار داشت: ملت ایران همواره در سخت‌ترین شرایط سربلند بوده و هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: جوانان این کشور ۸ سال جانانه و با دستان خالی در مقابل دشمنان این انقلاب نوپا ایستادند و از خود رشادت‌های بسیاری نشان دادند.

سردار گشتاسبی اظهار کرد: در زمانی که امام خمینی (ره) علیه رژیم ستمشاهی قیام کرد هیچ کسی باور نداشت که این قیام به پیروزی برسد، اما امام راحل با حمایت و پشتیبانی ملت ایران توانستند رژیم پهلوی را سرنگون و یک حکومت اسلامی را ایجاد نمایند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ مراجعه کنیم در دوران پیش از انقلاب بیگانگان به ویژه آمریکایی‌ها در کشور ما پست‌ها و مناصب کلیدی را در اختیار داشتند و به نوعی ارتش ما هیچ اجازه‌ای برای هیچ حرکتی نداشت ولی امروز بالعکس نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی، صلابت و استقلال هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: ملت ایران در ایام دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که همواره به دنبال حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی و نیز آزادی می‌باشند.

وی در پایان گفت: امروز ملت ایران با استقامت و صبر خود در برابر توطئه‌های دشمنان تودهنی محکمی بر دهن بدخواهان زده‌اند و برای آنان یس و ناامیدی به ارمغان آورده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha