پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
محسن حیدری شهرستان کارون

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف از آیین‌های بهره برداری از پروژه‌ها، باید تبیین و ارائه گزارش به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین بهره برداری از پروژه های آبرسانی شهرستان کارون که شامل آبرسانی به ۷ روستا است، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) روستای قلعه چنعان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تشکر از عوامل موثر در اجرای این پروژه ها، بیان کرد: با توجه به عنایت ویژه رهبرمعظم انقلاب و رئیس جمهور به استان خوزستان، در حال حاضر شاهد این هستیم که تقریبا تمام خوزستان تبدیل به کارگاه های عمرانی شده است.

وی افزود: اگرچه خوزستان دارای مشکلات بسیار زیادی است، اما با روحیه همدلی و تعاون، قابل حل است. با اجرای پروژه‌ها می توانیم امید را در دل خودمان و مردم تزریق کنیم. روحیه امیدوار، همیشه بر مشکلات پیروز، و باعث پیشرفت می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گلایه از عدم اطلاع رسانی و دعوت از مردم این روستاها تاکید کرد: هدف از تشکیل جلسات افتتاحیه، باید تبیین و دادن گزارش به مردم باشد. وقتی مردم به این جلسات دعوت می‌شوند، بزرگی پروژه‌ها و برکاتی که نظامی مقدس جمهوری اسلامی برای آنها دارد را متوجه می‌شوند و اینگونه تمام راه های دشمن برای تزریق نا امیدی در دل جامعه، بسته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری به مسئله خرابی تصفیه خانه های غرب اهواز و شهرستان‌های باوی و کارون اشاره و گفت: برای حل مشکل آب شرب این مناطق، تصفیه خانه ها باید تعویض شوند و این مطالبه را من به شخصه، از جناب آقای رئیس جمهور هم در جلسات گذشته و هم در جلسه ای که چند روز پیش در مجلس خبرگان رهبری داشتیم، داشتم و از ایشان قول دستور برای اجرای این پروژه را گرفتم. امیدواریم مسئولین استانی با توجه به قول رئیس جمهور، با ارائه طرح های مناسب و سریع، این پروژه‌ها را هرچه سریعتر به مراحل اجرا برسانند.

در این نشست، نمایندگان مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیر عامل آبفای استان خوزستان، فرماندار کارون، مدیران، بخشداران و عده ای از مردم روستای قلعه چنعان از توابع شهرستان کارون نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha