دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر دیدار فرمانده انتظامی لرستان با برخی خانواده شهدای استان

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه امروز مجموعه انتظامی ذوب در ولایت و ادامه دهندگان راه شهدای عزیزی هستند که جان خود را فدای امنیت و آسایش مردم کردند، گفت: رمز پایداری انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معظم شهدا است که با دل کندن از تعلقات دنیوی از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای هموطنان خود رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان امروز با خانواده ۳ شهید والامقام انتظامی استان، شهید "سید نورخدا موسوی"، شهید "رحمان پوردهقان" و شهید "علی محمد اسدی" دیدار و از صبر و استقامت خانواده این شهیدان والامقام تجلیل کرد.

وی در این دیدارها اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و بالندگی است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در آیات و روایات و احادیث در باب مقام شهید مطالب زیادی وجود دارد و در قرآن کریم نیز بیش از ۱۰ آیه در وصف و مقام این شهدا ذکر شده است، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و همرزمان آنان و کسانی که با شهدا بودند بیشتر این آیات را درک کرده‌اند، چرا که شهدا متمایز و شاخص هستند و یقین بدانید کسی که در راه خدا شهید می‌شود، انتخاب شده است.

سردار الهی گفت: بالاترین رزق، برای انسان رزق شهادت در راه خدا است که این رزق را خداوند به بندگان خاص و انتخاب شده نصیب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مجموعه انتظامی ذوب در ولایت و ادامه دهندگان راه شهدای عزیزی هستند که جان خود را فدای امنیت و آسایش مردم کردند، یادآور شد: رمز پایداری انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معظم شهدا است که با دل کندن از تعلقات دنیوی از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای هموطنان خود رقم بزنند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: امروز جمع شدیم تا از روح بلند شهدا و نفس گرم خانواده‌های معظم شهدا مدد بگیریم و شهدا را واسطه قرار بدهیم که خدای متعال ما را در مسیری قرار دهد که بتوانیم دین و رسالت خود را به شهدا ادا کنیم و سربازان لایقی برای ولایت و نظام اسلامی ایران تحت زعامت ولی و مولایمان امام خامنه‌ای که نایب برحق حضرت ولیعصر(عج) است باشیم تا در روز محشر شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha